Jedną z bardzo skutecznych metod promocji naszej firmy może być marketing bezpośredni, gdzie wykorzystamy gadżety reklamowe.
Często kojarzą nam się one z długopisami czy też smyczami, jednak obecnie warto poszukiwać oryginalnych gadżetów, które będą użyteczne, klienci będą korzystali z nich często, przypominając sobie o naszej firmie. Dlatego często firmy wybierają gadżety elektroniczne, może być to pamięć przenośna, bardzo popularne są także etui na telefony, torby na laptopa.
Jak wykorzystać gadżety z logo w nowoczesnym marketingu?
Codziennie korzystamy z wielu małych gadżetów, możemy zatem wybrać na gadżety reklamowe powerbanki, czyli urządzenia, które pozwolą doładować różne urządzenia elektroniczne poza domem. Obecnie dostępne są także wersje z bateriami solarnymi, możemy wybrać także ładowarki bezprzewodowe. Możliwość graweru laserowego to oznaczenie każdego przedmiotu bez jego uszkodzenia. W ten sposób możemy oznaczać przedmioty drewniane, metalowe czy też szklane. Zatem możemy przygotować indywidualny projekt kompletu szklanek, gadżetów drewnianych czy też metalowych. W ten sposób oznaczymy przykładowo pamięci przenośne, możemy na nich umieścić nasze logo, podać dane kontaktowe oraz inne informacje.
Gadżety z logo możemy rozdawać klientom podczas targów, spotkań branżowych, konferencji. Możemy prowadzić także lokalne kampanie reklamowe, wręczać gadżety wraz z ulotkami. Sklepy internetowe wysyłają często różne gadżety upominkowe wraz z zamówieniem, dzięki czemu klienci częściej powracają do zakupów. W ten sposób możemy niskim kosztem przygotować bardzo ciekawą kampanię reklamową, która przyniesie nam bardzo dobre wyniki. Należy pamiętać, iż utrzymanie klienta jest dużo tańsze niż pozyskanie nowego, zatem gadżety reklamowe dobrze sprawdzą się w tej roli.
Różnego typu gadżety z logo to dobry pomysł, jeżeli poszukujemy narzędzi reklamowych, które przez długi czas będą reklamowały naszą firmę. Wybór wysokiej jakości gadżetów to gwarancja, iż będą one służyły przez wiele miesięcy czy też nawet powyżej roku. Dzięki temu klient często będzie obcował z gadżetami promocyjnymi z naszym logo, będzie pamiętał o zakupach.