Filtry przemysłowe są niezbędne w wielu branżach.

Na rynku spotkamy filtry służące do uzdatniania wody, a także powietrza. Ich wybór jest w tej chwili tak imponujący, że każda firma bez problemu powinna znaleźć produkt odpowiedni do swoich potrzeb. Zanim zdecydujemy się na zakup konkretnych filtrów dobrze zastanówmy się do czego mają nam służyć, jakie są potrzeby naszego przedsiębiorstwa, ile jesteśmy w stanie za nie zapłacić. Warto również poszukać firmy, która oferuje najwyższej jakości filtry w możliwie jak najbardziej atrakcyjnej cenie.

Najczęściej kupowane filtry przemysłowe

Filtry przemysłowe do zadań specjalnych

Filtry mechaniczne do oczyszczania wody pozwalają na oczyszczenie wody z różnego rodzaju zawiesin czy cząsteczek mechanicznych są one wykorzystywane w takich miejscach jak myjnie samochodowe czy różnego typu zakłady produkcyjne. Mogą one służyć do nawadniania w ogrodnictwie lub szkółkach drzewiarskich, korzystają z nich również oczyszczalnie ścieków. W sprzedaży dostępne są samoczyszczące filtry do wody o różnej wydajności. Niezwykle ważna w każdej dziedzinie przemysłu są także filtry powietrza. Ich zadaniem jest oczyszczenie powietrza z mniejszych i większych zanieczyszczeń. Najskuteczniejsze w usuwaniu najmniejszych drobin są filtry HEPA. Filtry powietrza powinny być stosowane w każdym pomieszczeniu (zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym, kiedy stan powietrza w większości polskich miast jest dramatyczny). Szczególnie wydajne filtry wykorzystuje się w kabinach lakierniczych.

Bogatą ofertę filtrów do zastosowania w przemyśle znajdziemy między innymi na tej stronie: Producent filtrów przemysłowych – Filtrakon. Warto zdawać sobie sprawę, że filtry powietrza charakteryzują się różną wydajnością. Będą nam one służyły dłużej lub krócej w zależności od tego jak bardzo zanieczyszczone jest powietrze w okolicy naszego przedsiębiorstwa. Firmy zlokalizowane na południu kraju muszą się liczyć z koniecznością częstszej wymiany filtrów. Zanim zdecydujemy się na konkretne filtry przemysłowe, powinniśmy zapoznać się z ofertami co najmniej kilku producentów.