Marketing Twojej firmy wymaga determinacji, inspiracji i wiedzy.
Pierwszym krokiem do stworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingowej będzie zebranie informacji, a ten artykuł jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie.Czytaj dalej, aby uzyskać najlepsze wskazówki i triki, które liderzy branży skutecznie wykorzystują obecnie we własnych kampaniach, prowadząc do wielkiego sukcesu.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Wyślij swoim członkom link, który muszą kliknąć, aby potwierdzić swoją subskrypcję na Twoją listę e-mailową. W ten sposób upewnisz się, że jest to coś, co chcą zrobić, i uchroni Cię przed otrzymywaniem skarg dotyczących spamu. Poinformuj swoich uczestników w swojej prezentacji, że będą musieli kliknąć link.Zmaksymalizuj wyniki swojego e-mail marketingu, zachęcając czytelników do odpowiadania na każdy e-mail. Zawsze czytaj i odpowiadaj na te e-maile natychmiast. Budowanie osobistej relacji z każdym z czytelników to najlepszy sposób na przekształcenie ich w lojalnych klientów. Jest to również dobry sposób na uzyskanie bardziej szczegółowych informacji zwrotnych na temat sukcesu Twoich wysiłków.Unikaj używania dużej ilości grafiki w wiadomościach e-mail. Wiele klientów poczty e-mail nie pozwala na wczytywanie obrazów, więc wysyłanie wiadomości silnie zależnej od grafiki jest bezużyteczne, ponieważ wielu subskrybentów nie będzie w stanie tego zrozumieć. Zbyt wiele grafik może również wywołać filtr wiadomości-śmieci obecny w programach pocztowych, uniemożliwiając wyświetlenie Twojej wiadomości.Zaoferuj swoim odwiedzającym bezpłatny kurs szkoleniowy prowadzony przez e-mail.
Musisz opracować określoną liczbę odpowiedzi automatycznych, dzieląc lekcję na sekcje.
Cztery do sześciu odcinków powinno być odpowiednią ilością. Upewnij się, że treść jest zarówno pouczająca, jak i niepowtarzalna. Zaplanuj wysyłanie sekcji pojedynczo co 24 godziny. Może to zapewnić Ci szereg korzyści, takich jak ulepszanie witryny, zdobywanie zaufania klientów, rozwijanie autorytetu i budowanie bazy e-mailowej.Nie wysyłaj żadnych wiadomości e-mail, które wykorzystują obrazy do przekazywania krytycznych informacji. Nie wszyscy korzystają z tego samego klienta poczty e-mail. W wielu przypadkach te zdjęcia mogą się nawet nie pojawiać. Może to spowodować brzydkie wiadomości lub takie, które są nieczytelne, jeśli zbytnio polegają na obrazach. Umieść najważniejsze informacje w czytelnym tekście i upewnij się, że wszystkie obrazy w e-mailach mają opisowe tagi alt.Napisz treść swojej kampanii e-mail marketingowej dla ludzi, a nie oprogramowania. Jeśli tekst jest autentycznie przeznaczony do czytania przez ludzi, nie musisz się martwić, że filtry antyspamowe ożywią Twoje wiadomości. Nie używaj swojego słownictwa uroczego ani nadmiernie kreatywnego, próbując uniknąć filtrowania spamu.Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że Twoja lista opt-in jest rzeczywiście akceptowana, więc dołącz potwierdzenie e-mail jako dodatkowy środek bezpieczeństwa. Sprowadza się to do wysłania nowym subskrybentom e-maila weryfikacyjnego, który ma na celu potwierdzenie, że właściwy adres e-mail zapisuje się na listę. Wiadomość e-mail powinna zawierać zarówno linki potwierdzające, jak i odrzucające. Twoi subskrybenci polubią dodatkowe środki bezpieczeństwa, a Ty będziesz mieć dodatkowy dowód na to, że nie spamujesz swoich odbiorców e-maili.Teraz, gdy wiesz, co robią eksperci, aby tworzyć kampanie e-mail marketingowe, które pomagają im w osiąganiu ich celów, jesteś gotowy do zaangażowania się we własne projekty dla swojej obecności w Internecie. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć swoje konta w mediach społecznościowych, czy sklep, wszystkie marzenia będą możliwe do zrealizowania teraz, gdy wiesz, co robisz!